1. A Transferbookin szolgáltatás 

– A Szolgáltatás az Utasok közúti, nem menetrend szerinti személyszállítása.
Gyűjtő-terítő járatként közlekedve látva el a Budapesten belüli, és a közigazgatási határon
kívüli – továbbiakban vidéki transzfer – területeket, a mindenkor közzétett árakon.

– A Szolgáltató a mindenkor érvényes tarifáit a www.minibustrans.hu weboldalon közzéteszi.
A közzétett árak Forint árak és az ÁFA-t tartalmazzák.

– Amennyiben Budapest közigazgatási területén lévő célállomással kapcsolatos
megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 24 órával, míg vidéki célállomással
kapcsolatos megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 48 órával a szükséges
módosítás vagy törlés a megrendelés adataiban nem történik, vagy ezen határidőn belül
eszközlik azt, Szolgáltató jogosult a fuvarfeladatot teljesítettnek tekinteni

– Agglomerációs transzfer esetén minden, a fuvarkörbe bevont településre kialakított
egyedi ár közzétételre kerül.

– Vidéki transzfer esetén a közzétett árak a fuvarkörzetek központjaiból induló vagy
oda tartó transzferek esetén érvényesek.

– A transzfer szolgáltatás az év valamennyi napján működik

2. Rendelésfelvétel: 

a) budapesti és agglomerációs transzfer esetén:

– A Ferihegy repülőtérre történő személyszállítás esetében „Személyszállítási
szerződés” megkötésének minősül – az „Utazási feltételek”-ben meghatározott
fennállásakor – ha az Utas a szolgáltatást telefonon, személyesen, írásban (e-mailen vagy
faxon) illetve a Minibus Trans weboldalán a ‘Megrendelés’ menüpont alatt legalább 24
órával a repülőgép indulása előtt, pontos címének, gépindulásának és telefonos
elérhetőségének közlése mellett megrendeli, és megrendelését a rendelésfelvevő vagy –
on-line megrendelés esetén a rendszer email-ben – visszaigazolja.

 

1) A rendelés leadható:

 

– online a http://transzferbooking.hu weboldalon
– telefonon: +36 30 950 4484
– e-mailen: info@transzferbooking.hu

2) Fizetés módja:

-On-line  illetve telefonos rendelés esetén sofőrnél 
– átutalással
– partner irodáknál

– A kiállás időpontját telefonos rendelés esetén szóban, online megrendelés esetén emailben
azonnal rendelkezésre bocsátjuk.

– Ameghatározott határidőn belül leadott megrendelést a Szolgáltató csak abban az esetben teljesít,
ha rendelkezik elegendő kapacitással, és a megrendelést visszaigazolta.

– A repülőtérről történő személyszállítás esetében „Személyszállítási szerződés” megkötésének minősül – az „Utazási feltételek” – ben meghatározottak fennállásakor az interneten on-line leadott   megrendelés e-mailben történő visszaigazolása, vagy más, az utazásra jogosító dokumentum (előreváltott-, és retúrjegy, voucher) bemutatása és az utazási szándék, valamint az elérni kívánt úticél (pontos cím) telefonon történő egyidejű bejelentése a Minibus Trans rendelésfelvevőjénél.

b) Vidéki repülőtéri transzfer esetén:

– Repülőtéri transzfer megrendeléseket e-mail útján illetve telefonon a rendelésfelvevőnél
lehet kezdeményezni, valamint regisztrációt követően online elektronikus úton a
www.minibustrans.hu oldalon keresztül. A megrendelések 24 órán belül kerülnek visszaigazolásra

–  Online megrendelés esetén a Szolgáltató e-mailen igazolja vissza a megrendelés beérkezését.

– A Szolgáltató megrendelést az utazás előtt 48 órán belül és csak szabad kocsi
esetén, vagy más megrendeléshez igazodva tud elfogadni.

– 48 órán belüli fuvarigény esetén a Szolgáltató fuvarszervezői – e-mailben – 12 órán
belül visszaigazolják, hogy milyen feltételekkel tudják vállalni a megrendelést.

– A megrendelés módosítására budapesti és agglomerációs transzfer esetén
legkésőbb az utazás megkezdése előtt 24 órával, vidéki transzfer esetén legkésőbb az
utazás megkezdése előtt 48 órával van lehetőség. A módosítás költségmentes, de ez időn
belül történő módosításkor előfordulhat, hogy alkalmazkodni kell más járatokhoz.

3. A személyszállítási szolgáltatás tartalma 

– A Minibus Trans a nem menetrendszerinti személyszállítás szabályainak
megfelelő szolgáltatást nyújt, a gépkocsik gyűjtő-terítő járatként közlekedve veszik fel és
szállítják az Utasokat.

– A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállását a megadott címre
és időpontra úgy vállalja, hogy az a szolgáltatás megrendelésekor visszaigazolt időpontot
megelőző 15, és az azt követő 15 perces intervallumon belül történik.

– A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállítását a mindenkori
forgalom függvényében, de a lehető legrövidebb időn belül teljesíti.

– Repülőtérről induló vidéki transzfer esetén, egymást követő repülőgéppel érkező
utasok esetén maximum 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren.

– Budapesti és agglomerációs transzfer esetén a gépkocsivezető – útiránytól függetlenül – mindig
a gépkocsi mellett, vidéki transzfer esetén a terminálon fogadja az Utast, és veszi át poggyászát, melynek látható állapotát ellenőrzi, a későbbi reklamáció elkerülése céljából.
Az utazás befejezésekor a gépkocsivezető a jármű mellett adja át az Utas poggyászait,
melyet az Utas a gépkocsivezető jelenlétében köteles ellenőrizni. A visszavételt követően a
Minibus Trans reklamációt nem fogad el, az esetleges poggyászcsere következményeit, a más poggyászát átvevő Utasnak kell viselnie. A gépkocsivezető egyéb poggyász-szállítási feladatokra
nem kötelezhető.

 

4 . A szolgáltatások igénybevételének feltételei

A Minibus Trans szolgáltatást igénybe veheti minden természetes személy,
amennyiben megfelel az alábbi feltételeknek:

– A 14. életévét az utazás megkezdésének napjáig betöltötte.
– 14. életévét még nem töltötte be, de felnőtt kísérővel utazik.
– A szolgáltatás díjszabását az érvényes Tarifa tartalmazza.

– Az Utas utazásra alkalmas állapotban van. Amennyiben az Utas ittas, bódító szer
hatása alatt áll, fertőző vagy undort keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza
szennyezett – az utazásból kizárható.

– kerékpárt kizárólag becsomagolt (dobozolt) állapotban szállítjuk, és ezt megrendeléskor előre jelezzék

– Az Utas jogosult a kézipoggyászán kívül 1 darab normálméretű, 20 kg-ot
meg nem haladó súlyú olyan poggyászt magával vinni, amely alkalmas arra, hogy az
autóbusz csomagterében – más poggyászok veszélyeztetése nélkül – szállítsák.

– A gépkocsiban élő állatok csak a légi fuvarozásban használatos szállítóeszközben
(ketrec, doboz) utazhatnak úgy, hogy az utazás során a gépkocsit és az utasokat ne
szennyezzék be.

– A gépkocsiban tilos szállítani:
– Veszélyes (gyúlékony, maró, mérgező, rádioaktív, stb.) anyagot.
– Lőfegyvert, szúró- és vágóeszközt (kivéve védőtokkal ellátva, a csomagtérben elzárva).
– Olyan tárgyat, amely a többi utas testi épségét veszélyezteti, a gépkocsit megrongálhatja
vagy beszennyezheti.

5 . A Szolgáltató felelősség vállalása: 

A Szolgáltató felelősséggel tartozik az Utassal szemben a személyszállítási szerződés
alábbiak szerinti teljesítéséért:

A megadott időn túli teljesítésből, vagy a Szolgáltató hibájára visszavezethető téves
kiállásból eredő kárt – a vállalt szolgáltatás ellenértékével azonos összeget – a panasz
elbírálása után banki úton teljesíti a panasz benyújtásától számított 30 napon belül.
Amennyiben egyéb bizonyított kár is keletkezik, a Szolgáltató kártérítési kötelezettséggel tartozik.

Nem terheli a Szolgáltatót felelősség abban az esetben,
– amennyiben az Utas a megrendeléskor a címet vagy a telefonos elérhetőségét
pontatlanul adja meg,
– amennyiben az Utas pontatlanul vagy egyáltalán nem közli repülőgépe indulási
vagy érkezési idejét.

A Szolgáltató hibájából bekövetkezett műszaki meghibásodás esetén köteles haladéktalanul
– saját költségén – intézkedni az Utas biztonságos továbbszállításáról, valamint úti célja eléréséről.

A Szolgáltató a Minibus Transfer üzemeltetése során az utas- és a poggyász
szállításával kapcsolatban előállott kárért felelősséggel tartozik. A Szolgáltató a fenti
felelősségre a 171/2000. (X.13.) kormányrendelet szerint biztosítási fedezettel
rendelkezik. A gépkocsiban felejtett tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
A Szolgáltatót nem terheli a szolgáltatás elmaradásából eredő kártérítési felelősség
abban az esetben, ha működési körén kívüli, előre nem látható, a felek által nem
befolyásolható esemény – vis major – következik be. (Például: a légi járat érkezési/indulási
időpontjának változása, vagy az esetleges havazás miatti járhatatlanná váló utak,
rendezvények, delegációk, balesetek miatti útlezárás.)

6. Saját felelősség (Utas)

– 
Az Utas köteles a gépkocsit a visszaigazolt időpontban – 15 perc időtartam alatt –
indulásra készen várni. Ha az Utas a megadott időben és helyen nem várja a gépkocsit,
a gépkocsivezető nem köteles az Utast megkeresni.

– Repülőtérre tartó transzfer esetén a 15 perces meghatározott intervallumon belüli
érkezéskor a poggyász elhelyezése, és a beszállás, a többi utas rovására a gépkocsi nem várakoztatható.

– Az Utast – amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem kap sms vagy telefonos
értesítést az autó érkezéséről – minden esetben kárenyhítési kötelezettség terheli, ami azt
jelenti, köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy érvényes megrendelése esetén
a megrendelt szolgáltatást vegye igénybe.

– Az Utas késése miatt okozott károkért maga az Utas felel.

– Amennyiben az Utas a Minibus Transfer létesítményeit, berendezési tárgyait, a
gépkocsiját megrongálja vagy beszennyezi, köteles a helyreállítás, tisztítás, fertőtlenítés
során felmerült költségeket megtéríteni. A szándékos rongálás minden esetben eljárás
megindítását vonja maga után.

7. Reklamáció 

A szolgáltatással kapcsolatban felmerülő vitás kérdések esetében az Utas
jogosult panaszt tenni a Szolgáltatónak címzett e-mailben vagy levélben
(a panaszt alátámasztó dokumentumok csatolásával) részletesen megírni.
A panaszt a Szolgáltató köteles kivizsgálni, és 30 napon belül az Utast annak
eredményéről írásban tájékoztatni, valamint a panasz megalapozottsága esetében
haladéktalanul intézkedni.
Az Utast megilleti a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztóvédelmi hatóság és a
jegyző előtti eljárás, a peren kívül nem rendezhető jogvitákkal kapcsolatban pedig a bírói út
igénybevétele is.

8. Érvényesség 

A „Transferbooking.com Utazási Feltételek” 2011. október 1.-től érvényes, visszavonásig.