1. A Transferbookin szolgáltatás – A Szolgáltatás az Utasok közúti, nem menetrend szerinti személyszállítása. Gyűjtő-terítő járatként közlekedve látva el a Budapesten belüli, és a közigazgatási határon kívüli – továbbiakban vidéki transzfer – területeket, a mindenkor közzétett árakon. – A Szolgáltató a mindenkor érvényes tarifáit a www.minibustrans.hu weboldalon közzéteszi. A közzétett árak Forint árak és az ÁFA-t tartalmazzák. – Amennyiben Budapest közigazgatási területén lévő célállomással kapcsolatos megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 24 órával, míg vidéki célállomással kapcsolatos megrendelés esetén az utazás megkezdése előtt 48 órával a szükséges módosítás vagy törlés a megrendelés adataiban nem történik, vagy ezen határidőn belül eszközlik azt, Szolgáltató jogosult a fuvarfeladatot teljesítettnek tekinteni – Agglomerációs transzfer esetén minden, a fuvarkörbe bevont településre kialakított egyedi ár közzétételre kerül. – Vidéki transzfer esetén a közzétett árak a fuvarkörzetek központjaiból induló vagy oda tartó transzferek esetén érvényesek. – A transzfer szolgáltatás az év valamennyi napján működik2. Rendelésfelvétel: a) budapesti és agglomerációs transzfer esetén: – A Ferihegy repülőtérre történő személyszállítás esetében „Személyszállítási szerződés” megkötésének minősül – az „Utazási feltételek”-ben meghatározott fennállásakor – ha az Utas a szolgáltatást telefonon, személyesen, írásban (e-mailen vagy faxon) illetve a Minibus Trans weboldalán a ‘Megrendelés’ menüpont alatt legalább 24 órával a repülőgép indulása előtt, pontos címének, gépindulásának és telefonos elérhetőségének közlése mellett megrendeli, és megrendelését a rendelésfelvevő vagy – on-line megrendelés esetén a rendszer email-ben – visszaigazolja. 1) A rendelés leadható: – online a http://transzferbooking.hu weboldalon – telefonon: +36 30 950 4484 – e-mailen: info@transzferbooking.hu2) Fizetés módja:-On-line illetve telefonos rendelés esetén sofőrnél – átutalással – partner irodáknál – A kiállás időpontját telefonos rendelés esetén szóban, online megrendelés esetén emailben azonnal rendelkezésre bocsátjuk. – Ameghatározott határidőn belül leadott megrendelést a Szolgáltató csak abban az esetben teljesít, ha rendelkezik elegendő kapacitással, és a megrendelést visszaigazolta. – A repülőtérről történő személyszállítás esetében „Személyszállítási szerződés” megkötésének minősül – az „Utazási feltételek” – ben meghatározottak fennállásakor az interneten on-line leadott megrendelés e-mailben történő visszaigazolása, vagy más, az utazásra jogosító dokumentum (előreváltott-, és retúrjegy, voucher) bemutatása és az utazási szándék, valamint az elérni kívánt úticél (pontos cím) telefonon történő egyidejű bejelentése a Minibus Trans rendelésfelvevőjénél.b) Vidéki repülőtéri transzfer esetén:– Repülőtéri transzfer megrendeléseket e-mail útján illetve telefonon a rendelésfelvevőnél lehet kezdeményezni, valamint regisztrációt követően online elektronikus úton a www.minibustrans.hu oldalon keresztül. A megrendelések 24 órán belül kerülnek visszaigazolásra – Online megrendelés esetén a Szolgáltató e-mailen igazolja vissza a megrendelés beérkezését. – A Szolgáltató megrendelést az utazás előtt 48 órán belül és csak szabad kocsi esetén, vagy más megrendeléshez igazodva tud elfogadni. – 48 órán belüli fuvarigény esetén a Szolgáltató fuvarszervezői – e-mailben – 12 órán belül visszaigazolják, hogy milyen feltételekkel tudják vállalni a megrendelést.– A megrendelés módosítására budapesti és agglomerációs transzfer esetén legkésőbb az utazás megkezdése előtt 24 órával, vidéki transzfer esetén legkésőbb az utazás megkezdése előtt 48 órával van lehetőség. A módosítás költségmentes, de ez időn belül történő módosításkor előfordulhat, hogy alkalmazkodni kell más járatokhoz. 3. A személyszállítási szolgáltatás tartalma – A Minibus Trans a nem menetrendszerinti személyszállítás szabályainak megfelelő szolgáltatást nyújt, a gépkocsik gyűjtő-terítő járatként közlekedve veszik fel és szállítják az Utasokat. – A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállását a megadott címre és időpontra úgy vállalja, hogy az a szolgáltatás megrendelésekor visszaigazolt időpontot megelőző 15, és az azt követő 15 perces intervallumon belül történik. – A Szolgáltató a megrendelt gépkocsi kiállítását a mindenkori forgalom függvényében, de a lehető legrövidebb időn belül teljesíti. – Repülőtérről induló vidéki transzfer esetén, egymást követő repülőgéppel érkező utasok esetén maximum 1,5 óra várakozás előfordulhat a repülőtéren. – Budapesti és agglomerációs transzfer esetén a gépkocsivezető – útiránytól függetlenül – mindig a gépkocsi mellett, vidéki transzfer esetén a terminálon fogadja az Utast, és veszi át poggyászát, melynek látható állapotát ellenőrzi, a későbbi reklamáció elkerülése céljából. Az utazás befejezésekor a gépkocsivezető a jármű mellett adja át az Utas poggyászait, melyet az Utas a gépkocsivezető jelenlétében köteles ellenőrizni. A visszavételt követően a Minibus Trans reklamációt nem fogad el, az esetleges poggyászcsere következményeit, a más poggyászát átvevő Utasnak kell viselnie. A gépkocsivezető egyéb poggyász-szállítási feladatokra nem kötelezhető. 4 . A szolgáltatások igénybevételének feltételeiA Minibus Trans szolgáltatást igénybe veheti minden természetes személy, amennyiben megfelel az alábbi feltételeknek: – A 14. életévét az utazás megkezdésének napjáig betöltötte. – 14. életévét még nem töltötte be, de felnőtt kísérővel utazik. – A szolgáltatás díjszabását az érvényes Tarifa tartalmazza. – Az Utas utazásra alkalmas állapotban van. Amennyiben az Utas ittas, bódító szer hatása alatt áll, fertőző vagy undort keltő betegségben szenved, ruházata, poggyásza szennyezett – az utazásból kizárható.– kerékpárt kizárólag becsomagolt (dobozolt) állapotban szállítjuk, és ezt megrendeléskor előre jelezzék– Az Utas jogosult a kézipoggyászán kívül 1 darab normálméretű, 20 kg-ot meg nem haladó súlyú olyan poggyászt magával vinni, amely alkalmas arra, hogy az autóbusz csomagterében – más poggyászok veszélyeztetése nélkül – szállítsák.– A gépkocsiban élő állatok csak a légi fuvarozásban használatos szállítóeszközben (ketrec, doboz) utazhatnak úgy, hogy az utazás során a gépkocsit és az utasokat ne szennyezzék be.– A gépkocsiban tilos szállítani: – Veszélyes (gyúlékony, maró, mérgező, rádioaktív, stb.) anyagot. – Lőfegyvert, szúró- és vágóeszközt (kivéve védőtokkal ellátva, a csomagtérben elzárva). – Olyan tárgyat, amely a többi utas testi épségét veszélyezteti, a gépkocsit megrongálhatja vagy beszennyezheti.5 . A Szolgáltató felelősség vállalása: A Szolgáltató felelősséggel tartozik az Utassal szemben a személyszállítási szerződés alábbiak szerinti teljesítéséért: A megadott időn túli teljesítésből, vagy a Szolgáltató hibájára visszavezethető téves kiállásból eredő kárt – a vállalt szolgáltatás ellenértékével azonos összeget – a panasz elbírálása után banki úton teljesíti a panasz benyújtásától számított 30 napon belül. Amennyiben egyéb bizonyított kár is keletkezik, a Szolgáltató kártérítési kötelezettséggel tartozik. Nem terheli a Szolgáltatót felelősség abban az esetben, – amennyiben az Utas a megrendeléskor a címet vagy a telefonos elérhetőségét pontatlanul adja meg, – amennyiben az Utas pontatlanul vagy egyáltalán nem közli repülőgépe indulási vagy érkezési idejét.A Szolgáltató hibájából bekövetkezett műszaki meghibásodás esetén köteles haladéktalanul – saját költségén – intézkedni az Utas biztonságos továbbszállításáról, valamint úti célja eléréséről. A Szolgáltató a Minibus Transfer üzemeltetése során az utas- és a poggyász szállításával kapcsolatban előállott kárért felelősséggel tartozik. A Szolgáltató a fenti felelősségre a 171/2000. (X.13.) kormányrendelet szerint biztosítási fedezettel rendelkezik. A gépkocsiban felejtett tárgyakért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltatót nem terheli a szolgáltatás elmaradásából eredő kártérítési felelősség abban az esetben, ha működési körén kívüli, előre nem látható, a felek által nem befolyásolható esemény – vis major – következik be. (Például: a légi járat érkezési/indulási időpontjának változása, vagy az esetleges havazás miatti járhatatlanná váló utak, rendezvények, delegációk, balesetek miatti útlezárás.) 6. Saját felelősség (Utas)
– Az Utas köteles a gépkocsit a visszaigazolt időpontban – 15 perc időtartam alatt – indulásra készen várni. Ha az Utas a megadott időben és helyen nem várja a gépkocsit, a gépkocsivezető nem köteles az Utast megkeresni.– Repülőtérre tartó transzfer esetén a 15 perces meghatározott intervallumon belüli érkezéskor a poggyász elhelyezése, és a beszállás, a többi utas rovására a gépkocsi nem várakoztatható. – Az Utast – amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem kap sms vagy telefonos értesítést az autó érkezéséről – minden esetben kárenyhítési kötelezettség terheli, ami azt jelenti, köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy érvényes megrendelése esetén a megrendelt szolgáltatást vegye igénybe. – Az Utas késése miatt okozott károkért maga az Utas felel. – Amennyiben az Utas a Minibus Transfer létesítményeit, berendezési tárgyait, a gépkocsiját megrongálja vagy beszennyezi, köteles a helyreállítás, tisztítás, fertőtlenítés során felmerült költségeket megtéríteni. A szándékos rongálás minden esetben eljárás megindítását vonja maga után. 7. Reklamáció A szolgáltatással kapcsolatban felmerülő vitás kérdések esetében az Utas jogosult panaszt tenni a Szolgáltatónak címzett e-mailben vagy levélben (a panaszt alátámasztó dokumentumok csatolásával) részletesen megírni. A panaszt a Szolgáltató köteles kivizsgálni, és 30 napon belül az Utast annak eredményéről írásban tájékoztatni, valamint a panasz megalapozottsága esetében haladéktalanul intézkedni. Az Utast megilleti a vonatkozó jogszabályok szerint a fogyasztóvédelmi hatóság és a jegyző előtti eljárás, a peren kívül nem rendezhető jogvitákkal kapcsolatban pedig a bírói út igénybevétele is. 8. Érvényesség A „Transferbooking.com Utazási Feltételek” 2011. október 1.-től érvényes, visszavonásig. |